Cilj ovog projekta je da doprinese jačanju demokratije i odgovornosti u kreiranju i implementaciji politika u oblastima obuhvaćenim Poglavljem 27 pravnih tekovina EU (Životna sredina), kroz uspostavljanje transparentnog i efektivnog informisanja javnosti.
Cilj projekta je da doprinese osnovnom cilju angažovanja Evropske unije na Zapadnom Balkanu, podrška fundamentalnim demokratskim vrednostima, vladavini prava, ekonomskim reformama i usklađivanju sa osnovnim evropskim vrednostima. One su u središtu procesa pridruživanja, što se ogleda u značaju poglavlja 23 i 24
"Obrazovanje za biznis" - set treninga i seminara koji se organizuje uz podršku Elektroprivrede Srbije i Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, od marta do juna 2016. godine. Svrha ove edukacije je da obuči studente, odabrane kroz javni konkurs ( 30 selektovanih od 150 pristiglih prijava ) u okviru tema relevantnih za poslovnu komunikaciju: prodaja, marketing, javni nastup, snimanje i ponašanje u TV emisijama, samo-brendiranje itd.
"Online ekonomsko novinarstvo" jednodnevni trening za studente održan 15. maja 2016. na kome su istaknuti novinari sa višegodišnjim iskustvom predstavili mladim, novinarima u razvoju osnove novinarstva, pisanje vesti, internet izveštavanje, upravljanje online portalima, intervjuisanje, istraživačko novinarstvo itd.
"Ekonomsko novinarstvo za mlade" trening program organizovan kroz seriju interaktivnih radionica uz podršku Elektroprivrede Srbije od novembra 2015. do aprila 2016. god. (jednom mesečno). Novinari početnici su ovim putem obučeni kroz specifične tehnike i metode kako da pišu vesti, o uređivačkoj politici, prioritetima u izveštavanju, balansiranju između mišljenja stručnjaka i čitalačke publike, obrađivanju poslovnih i finansijskih tema itd.
Soft Skills Club – seminar "Biznismeni za studente" organizovan uz podršku Elektroprivrede Srbije i Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Beogradu 7. novembra 2015. u Hotelu Crowne Plaza. Seminar je imao za cilj da studentima pruži praktična znanja i savete uspešnih biznis lidera kroz direktnu neformalnu komunikaciju i interakciju. Učestvovalo je 120 mladih i 4 govornika, direktora najuspešnijih kompanija u Srbiji.